තනිව ආහාර ගැනීමට දිරි ගැන්වීම

ඔබේ කුඩා දරුවාගේ කෑම වේල අතරතුර ඔවුන්ට ආහාරයට ගත හැකි විවිධාකාරයේ ඇඟිලි ආහාර ලබා දෙන්න. පළතුරු කැබලිවලට කපා උදා- කෙසෙල් හෝ කොටුවට කපන ලද කුඩා චීස් කැබලිවැනි සියල්ල ඔබේ දරුවා කැමති සෞඛ්‍ය සම්පන්න ආහාර වේ. මේවා ඔබේ දරුවාට තනිව ආහාර ගැනීම ආරම්භ කිරීමට දිරිගන්වන අතර විවිධ වර්ගයේ ආහාර පිළිබඳ නව අත්දැකීමක් ඔවුන්ට ලබා දෙනු ඇත. දරුවා සමග ආහාර ගැනීමට ඔබත් එක වීම ඔහුගේ/ඇයගේ අත්දැකීම තවත් වැඩිදියුණු කරාවි.

*ක්‍රියාකාරකම් පුරාම දෙමාපියන් තම දරුවන් සමඟ සහභාගී වීය යුතුය.